Kansikuva

Kansikuva

sunnuntai 6. huhtikuuta 2014

Myynninohjauskeskustelu ja hyvä mieli

Tällä viikolla oli myynninohjauskeskustelu. Olin valmistautunut ottamalla myynnit esiin. Olen tehnyt ihan hyvää tulosta, mutta ne ei missään määrin ole siinä missä tämän vuoden tavoitevauhdilla pitäisi olla. Keskusteluun meneminen hieman ahdisti... mutta esimies yllätti positiivisesti.

Sain kiitosta siitä mitä olen tehnyt ja esimies lohdutti, että nyt ollaan vasta alkuvuodessa, joten tässä on vielä aikaa tehdä tulosta. Meinasin pudota penkiltä. Oli ihanaa, että keskustelussa oli kehittävä ilmapiiri ja myös esimies on huomannut, että teen hyvää työtä. Tosin enemmän pitäisi tehdä. Myynnit ovat kyllä reippaasti parempia kuin viime vuonna, mutta ei siis vielä olla edes tavoitetasossa.

Lisäksi keskustelimme vähän siitä mikä ahdistaa töissä ja mikä on mielestäni huonosti meillä. Saatiin hyvin puhdistettua ilmaa ja uskon, että nyt huhtikuussa tää työ alkaa taas maistumaan. Tosin lisää haasteita on tuonut tää talousympäristö missä ollaan. No ei siitä sen enempää. Olen nyt yrittänyt ajatella, että turha tässä on murehtia niistä asoista, joihin en pysty itse vaikuttamaan.

Kokonaisfiilistä on parantanut myös palkinto lounaat ja kehut. Olen nyt ollut kahdella eri palkitolounaalla ja lisäksi sain esimieheltäni kauan himoitsemani vesikarahvin kiitokseksi hyvin tehdystä työstä. Tällaiset asiat lämmittää aina sydäntä.

Nyt ajattelin nauttia tästä hetkestä ja odottaa, josko se uusi työ tulisi sieltä jostain nurkan takaa. On ollut positiivista huomata, että ahdistuksen ja stressin taso on laskenut. Ei kiukuta niin paljoa ja olen tainnut viimeinkin tajuta sen, että kaikki ajallaa... ainakin hetkellisesti. Ihanaa kevättä kaikille ja nauttikaa elämästä!


2 kommenttia:

  1. Mun on niin monena päivänä pitänyt tulla kyselemään kuulumisia, mutta aina on jäänyt kun ei jaksa kännykällä. Ihana lukea positiivisistä fiiliksistä, vaikkakin ne voisivat olla juuri nyt melko negatiiviset. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo yleisesti fiilis on parempi. Mut kuten tiedät niin tää taloustilanne tuo haasteita ja sitä kautta varmasti vielä stressiä kevään mittaan. Nyt oon päättänyt että en niistä turhaan stressaa. Kaikki selviää aikanaan ja mä en muutenkaan pysty niihin vaikuttaa. Yritän lähinnä keskittyy omaan työhön ja oman sekä työkavereiden fiiliksiin. Muuta ei tässä voi...

      Poista